قانون جذب برای ازدواج | جذب همسر در 21 روز {100% تضمینی}

جذب همسر

آیا با قانون جذب ازدواج می توان همسر ایده آل جذب کرد؟در مورد قانون جذب برای ازدواج چقدر می دانید؟ چقدر باور دارید که با قانون جذب ازدواج می توانید فرد خاص را جذب کنید؟ اگر به شما بگویند تکنیکی وجود دارد با عنوان جذب همسر در 21 روز که اگر آن را اجرا کنید در 21 روز شاهد معجزه در زندگیتان خواهید بود، چه حسی به شما دست می‌دهد.

20

قانون جذب ازدواج چطور کار می‌کند؟ باور می‌کنید که برای داشتن یک ازدواج موفق می‌توان از قانون جذب بهره گرفت یا فکر می‌کنید فاکتورهای دیگری نیاز است؟
تا کنون با افرادی مواجه شده اید که با اینکه سطح تحصیلات، اخلاق، ویژگی های ظاهری و… آنها کاملا متوسط است اما ازدواج های موفقی داشته اند، بنظر شما علت این ازدواج چیست؟ اعتماد به نفس بالای آنها؟ کارما اعمال خوب گذشته آنها؟ عزت نفس سالم و نداشتن طرحواره ها ؟ افکار مثبت و بهره گیری از قانون جذب؟ به راستی راز موفقیت آنها در ازدواجشان چه بوده است؟ در این مقاله از سایت راز موفقیت به بررسی کامل قانون جذب عشق می‌پردازیم. کافیست این تکنیک ها را تنها به مدت 21 روز انجام دهید تا شاهد معجزه ی جذب همسر در 21 روز باشید


چگونه از قانون جذب برای ازدواج استفاده کنیم؟

قانون جذب ازدواج (Attract love) چیست؟
شما با قانون جذب می‌توانید همسر ایده ال خود را به خود جذب کنید. قانون جذب عشق در خدمت شماست. شاید دنبال اصول قانون جذب برای ازدواج سریع هستید. شاید چیزهایی درباره قانون جذب کائنات برای ازدواج شنیده اید ولی اطلاعات کاملی ندارید. اگر به دنبال تجربه قانون جذب ازدواج هستید، جای درستی آمده اید. این مقاله مطالب ارزشمندی در خصوص قانون جذب ازدواج سریع در اختیار شما قرار می دهد.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: 26720776-021

با قانون جذب می‌توان رابطه‌ی قبلی را بازگرداند

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ شخصی را در این دنیا بدون میل و علاقه‌ی ذاتی خود با هیچ قانونی نمی‌توان به هیچ کاری مجبور کرد پس شما ابداً توان بازگرداندن کسی که از رابطه با شما خارج شده را بدون میل و رضایت خودش ندارید.
اما گاهی دو فردی که رابطه‌شان به پایان رسیده کاملا هم فرکانس‌اند و دلایل دیگری موجب این جدایی شده است و می‌توان با قانون جذب عشق و کمی دانش رابطه، آن رابطه را اصلاح و ترمیم کرد. از این رو در ادامه آزمونی را به صورت رایگان برایتان طراحی کرده ایم که با مطرح کردن 12 سوال روانشناسی مشخص می‌کند که تا چند درصد احتمال بازگشت به آن رابطه وجود دارد و راهکارهایی جهت اصلاح رابطه ارائه می‌دهد. برای شرکت در این آزمون به صورت کاملا رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید.

آماده شروع آزمون هستید ؟(Required)
مهم : حتما جهت شروع آزمون تیک مربع بالا را بزنید.

قانون جذب عشق در 21 روز

من در مقاله قانون جذب در 21 روز یا همان ” رژیم ذهنی 21 روزه موفقیت مالی، سلامتی، معنوی، شغلی و … ” نیز اشاره کرده‌ام که کافی است تصمیم بگیرید که فرمول های قانون جذب را به مدت 21 روز بکار بگیرید.
دقت کنید! نگفتم 21 روز آزمایش کنید؛ فرض کنید که این فرمول جادویی قانون جذب یک قانون محض است و شما مجبورید 21 روز از آن پیروی کنید و خیلی جدی و بی چون و چرا اجرایش کنید. تضمین و قول من به شما این است که با بکارگیری مراحل قانون جذب به مدت 21 روز, تمام جهان شما و تمام زندگی شما در مسیر مثبت به گونه ای تغییر خواهد کرد که حتی نمی توانید هم اکنون آن را متصور شوید.

فرمول هفت مرحله ای قانون جذب همسر ایده آل

قبل از اینکه اظهار نظری درمورد عمل کردن یا نکردن فرمول های قانون جذب نمایید از همین امروز شروع کنید و این فرمول هفت مرحله ای انقلابی را در 21 روز آینده تکرار کنید تا به یک عادت بی قید و شرط در زندگی شما بدل شود. شخصی که دوست دارید جذب کنید، خجالت نکشید، مهم‌ترین شخص در زندگی شماست و هیچ دلیلی وجود ندارد که امید خود را از دست بدهید.
با قانون جذب، شما تمام جوانب واقعیت را خلق می‌کنید. به طور مثال جذب همسر با قانون جذب، بهبود دادن یک رابطه هنگامی که همه چیز غیر ممکن به نظر می‌رسد، گرمی رابطه‌ای که سرد شده و برگرداندن عشق قبلی به زندگی خویش.


با قانون جذب ازدواج امکان ازدواج شما 10 برابر می شود.

قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب ازدواج سریع، راز موفقیت

این مقاله برای تمام کسانی نوشته شده که در مورد نحوه استفاده از قانون جذب برای جذب همسر ایده آل سوال دارند. اگر خجالت می کشید سوالات خود را بپرسید، ما همراه شما هستیم.
لطفاً به خواندن ادامه دهید تا همسر مورد علاقه خود را تجلی بخشید. به منظور متجلی کردن عشق ایده آل شما، قانون جذب ازدواج، با تمرکز بر روی خودتان کار می‌کند. قانون جذب ازدواج با خودتان کار دارد و ربطی به شخص دیگر ندارد.
این قانون در مورد خود شماست و البته گاهی اوقات درک این موضوع دشوارترین بخش قانون جذب است. زیرا نمی‌توانیم درکش کنیم. هنگامی که شخصی را از صمیم قلب دوست داریم و عاشق او هستیم، او تنها چیزی است که در فکرمان است.
دنبال راه حلی هستیم که به روشی آن فرد مورد نظر با استفاده از قانون جذب ازدواج متوجه ما شود یا عاشق ما شود، اما سیستم قانون جذب اینگونه کار نمی کند. قانون جذب ازدواج فقط در مورد شماست! یعنی افکار، احساسات و ارتعاشات شما و نه فرد دیگر در رابطه عاطفی و احساسی.


چگونه تمرکز کنیم تا قانون جذب ازدواج سریع ما را به عشقمان برساند؟

در اینجا به معرفی 7 راه برای استفاده از قانون جذب برای ازدواج می‌پردازیم. به تکنیک های قانون جذب ازدواج در 7 روشی که به شما معرفی می کنم خوب توجه کنید:

1- عشق را اول در خودتان تجربه کنید.

قانون جذب ازدواج، تجربه ازدواج با قانون جذب، جذب ازدواج

دقت کنید صرف نظر از آن‌چه دیگران در مورد شما فکر می‌کنند، شما نیازی ندارید دیگران شما را دوست داشته باشند. اینکه چه شخص خوبی هستید یا اینکه چقدر دوست داشتنی هستید! به این موضوع برمی‌گردد که چقدر خودتان را دوست دارید.
این اساس قانون جذب و ازدواج است. عشق به خود آنقدر به شما اعتماد به نفس می دهد که نتیجه فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. نتیجه آن جذب عشق دیگران است. نمی‌توان در مقابل اعتماد به نفس و عزت نفس عالی، قوت گرفته در شما مقاومت کرد و خواه ناخواه دیگران به شما جذب خواهند شد.

گاهی نیاز است برای بهبود عزت نفس خود، قدمی برداریم. شاید کتاب های زیادی در زمینه عزت نفس و اعتماد به نفس خوانده باشید، دوره ها و سمینارهای زیادی رفته باشید و خلاصه هزینه های زیادی بابت مشاوره هایی داده باشید که جوابگو نبوده اند …
ما از شما دعوت می‌کنیم به تمامی این هزینه‌های زمانی و مالی پایان ببخشید و تنها با صرف ۸ هفته برای همیشه با کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس خداحافظی کنید.

همچنین سعی کنید بر خجولی و کمرویی خود غلبه کنید. گاهی بهترین موقعیت ها را صرفاً به این دلیل که کم رویی می ورزیم از دست می دهیم.

2- بر روی چیزهای مثبت تمرکز کنید.

تغییر افکار بد به خوب با قانون جذب در ایجاد ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار عالی جواب می دهد. تمام افکار منفی خویش را رها کنید. مثلاً: «نمی‌شه کسی رو پیدا کرد،» «چرا نمی‌بینن من چقدر خوبم؟» و «هیچ کس مرا دوست نخواهد داشت.» شما ویژگی‌های خوب زیادی دارید که این ویژگی ها می‌توانند عشق و توجه هر کسی را به خود جذب کنند.
دیگران متوجه خواهند شد و قدرتان را خواهند دانست. اطراف شما عشق وجود دارد. آن را به خودتان دعوت کنید. هنگامی که آن را بپذیرید و بر چیزهای مثبت تمرکز کنید، ارتعاش خود را تغییر می‌دهید و در را بر روی قانون جذب ازدواج باز می کنید. بدین ترتیب همسر رویایی را به سوی خود فرا می خوانید و او را به دست می‌آورید.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: 26711232-021

3- بدون ترس، عاشق شوید 

قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب همسر دلخواه، راز موفقیت

افرادی هستند که فقط به دلیل ترس های عجیب خود عاشق نمی شوند. ترس از شکست و مخصوصا ترس از شکست عشقی؛ ترس از دست دادن آزادی و محدود شدن؛ ترس از طلاق؛ ترس از انتخاب اشتباه و خیلی ترس های دیگر. شاید ترسناک‌ترین مسئله درباره عشق این است که آغوش خود را به سوی آن باز کنید. وقتی تصمیم می گیرید که عاشق شوید، ممکن است آسیب ببینید اما اگر از آسیب دیدن بترسید، به احتمال زیاد به صورت ناخودآگاه اجازه نمی دهید شخص مورد علاقه‌تان به شما نزدیک شود. باید ریسک‌پذیر باشید و خود را کاملاً پذیرای عشق کنید. با ترس های خود مواجهه کنید و به خودتان فرصت بدهید. شما همیشه این فرصت را دارید تا درباره انتخاب های خودتان فکر کنید، بررسی کنید و بعد تصمیم درستی بگیرید.
ممکن است انتخاب شما درست نبوده باشد اما تجربه هایی که کسب می کنید باعث می شوند تا در نهایت به همسر دلخواهتان برسید.

4- قانون جذب برای ازدواج سریع از شما می خواهد که خوش بگذرانید

اگر درباره تاثیر چهره خندان بر روی دیگران چیز زیادی نمی دانید کافیست از همین حالا به توصیه من عمل کنید. فقط لبخند بزنید، بخصوص وقتی در جمع هستید. لبخند زدن یک تکنیک بی نظیر برای جذب افراد دیگر است. افراد به لبخند و خنده جذب می‌شوند.
وقتی شما خوشحال هستید و حال خوبی دارید، دیگران متوجه می‌شوند و آنها هم می‌خواهند با شما باشند و از حس و حال شما بهره مند شوند. پس کارهایی انجام دهید که شما را خوشحال می‌کند. می توانید یک فیلم بامزه تماشا کنید یا  به پارک بروید و خیلی کارهای دیگر انجام بدهید . کافیست حال شما خوب باشد و لبخند بر چهره داشته باشید. از زندگی خویش لذت ببرید. هرچه لذت بیشتری ببرید، شخص خاص را سریع‌تر جذب می‌کنید.

5- خوبی‌ها را ببینید تا قانون جذب ازدواج عمل کند.

قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب ازدواج سریع، راز موفقیت

بر روی نکات خاصی از شخص مورد نظرتان تمرکز کنید. به دنبال چیزی ارزشمند در او باشید. اگر میان شما اختلاف وجود داشته باشد، این کار دشوار خواهد بود. ممکن است در ابتدا فقط یک چیز پیدا کنید، اگر ادامه دهید، انجام اینکار راحت‌تر خواهد شد. اگر با آن شخص در رابطه باشید، تغییرات را در رفتار او مشاهده خواهید کرد و اوضاع بین شما بهتر خواهد شد.
اگر شخص خاصی مدنظرتان نیست فقط به ویژگی هایی فکر کنید که می خواهید در فرد خاص شما باشد. این کار باعث می شود که تمرکز شما فقط بر روی دیدن خوبی ها باشد. ویژگی های خوب موردنظرتان را در خودتان جستجو کنید و آنها را ایجاد یا تقویت کنید. وقتی خودتان صاحب آن ویژگی های خوب شوید، قانون جذب ازدواج با سرعتی شگفت انگیز شما را به خواسته تان می‌رساند.

6. قدردان تضاد باشید و اجازه دهید قانون جذب ازدواج کار خودش را بکند.

اول به خاطر آنچه که هستید و چیزهایی که دارید خوشحال باشید. شما سفارش خود را ارسال کرده اید. اکنون دیگر چیزهایی که می‌خواهید را فراموش کنید و در لحظه شاد باشید. یعنی با وجود فاصله ای که اکنون بین شما و آنچه که خواهانش هستید هست خوشحال باشید. اگر بتوانید در لحظه خوشحال باشید، چیزهایی که می‌خواهید به زندگی شما راه خواهند یافت. از جمله فردی که دوست دارید.

7- اجازه دهید شخص برود. قانون جذب ازدواج برای شما برنامه دارد.

قانون جذب ازدواج، تجربه ازدواج با قانون جذب، جذب ازدواج

این یکی از دشوارترین مراحل جذب همسر از طریق قانون جذب است. شما خوب می‌دانید که آن شخص را می‌خواهید، اما حالا به شما می‌گویند که باید بگذارید برود. او به درد شما نمی خورد. مسخره است، نه؟ اما قانون جذب ازدواج فقط زمانی جواب می‌دهد که در صورت نبودن با شخص مورد نظر نیز مشکلی نداشته باشید.
تا زمانی که چنین نباشید، بخشی از شما مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهد به خواسته خود برسید. بدین ترتیب طبق قانون جذب عشق، تا زمانی که با نبود او راحت نباشید، نمی‌توانید رابطۀ مورد نظرتان را با وی داشته باشید. می‌دانم که راحت نیست. می‌دانم چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می‌کنیم، بهترین کار این است که بگوییم، «من فرد x یا چیزی بهتر را می‌خواهم.» یا «من می‌خواهم با شخص x یا شخصی بهتر در رابطه باشم.» اما اگر بتوانید شخص بهتری داشته باشید، چه؟ اگر بتوانید با شخصی باشید که نمی‌خواهد یک روزش را بدون شما بگذراند، چطور؟

دوستان این بخش را چند بار بخوانید. در اکثر مشاوره ها متوجه می شوم که فرد مورد نظر برای ازدواج به هیچ وجه مناسب او نیست ولی نه به جهت عشق که به علت وایستگی شدید، فرد می خواهد به هر قیمتی با او ازدواج کند.
دقیقاً همین عامل بیشتر طلاق های زودرس در کشور ماست. لطفا برای خودتان ارزش قائل شوید.
مشاوره کنید. به زور عاشق کسی نشوید. کسی را هم وادار به رابطه اجباری نکنید. هیچ عشق یکطرفه ای سرانجام خوبی نداشته است.
رهایش کنید و سال ها وقت خودتان را تلف نکنید. سرنوشت خودتان را دست کسی دیگر ندهید. خودتان انتخاب کنید و دنبال ایده ال خودتان باشید. عشق باید دو طرفه باشد و هیچ رابطه یک طرفه ای ارزش ادامه دادن ندارد. قدر و منزلت خود را پایین نیاورید.

به این نکته توجه داشته باشید که هر تصمیمی که می‌گیرید، لازم است بر انجام کاری تمرکز نمایید که شما را خوشحال می‌کند. یکسره نگران این نباشید که اوضاع شخص مورد نظرتان به چه صورت است. نگران خودتان باشید. خود را اقناع کنید. به خودتان برسید.
اگر هم اکنون در رابطه ای هستید که برایتان مطلوب نیست، بگذراید او ببیند که چه چیزی را دارد از دست می‌دهد. قانون جذب ازدواج شما را به عشقی که می‌خواهید می‌رساند. این 7 مرحله را قدم به قدم دنبال کنید تا از طریق قانون جذب عشق بتوانید شخص مورد علاقه خود را جذب کنید.

قانون جذب و ازدواج

قانون جذب ازدواج، جذب ازدواج، قانون جذب همسر ایده آل

قانون جذب، صرف نظر از اینکه به آن اعتقاد داشته باشید یا نه، جواب خواهد داد. لازم نیست که حتماً بدانید چطور از آن برای تجلی عشق استفاده کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید که قانون جذب در مورد افکار شماست. افکار چیزها را جذب می‌کنند. هنگامی که از قانون جذب برای ازدواج استفاده می‌کنید، باید از تمرکز بر روی زندگی عشقی و روابط فعلی خود دست بردارید.

بر نعمت های کنونی خود تمرکز کنید.

اگر بر آن‌چه که هم‌اکنون جریان دارد تمرکز کنید، افکار شما از آن‌چه که هست مملو خواهد شد. قانون جذب تجارب مشابهی به شما خواهد داد. اگر فکر می‌کنید که در دنیا تنها هستید، قانون جذب تنهایی بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر از زندگی عشقی خود پریشان هستید، قانون جذب پریشانی بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر فکر می‌کنید که هرگز عشق پیدا نخواهید کرد. قانون جذب لحظات زیادی برایتان پدید می‌آورد که در آن عشق ندارید.
رابطۀ خود را آن‌گونه که هست نگاه نکنید، بلکه آن را طوری تجسم کنید که می‌خواهید باشد. طوری زندگی کنید که گویی الان واقعیت دارد. طوری رفتار کنید که گویی همین الان در رابطه‌ای هستید که می‌خواهید. به همان تعطیلاتی بروید که همیشه می‌خواستید. کلاس آشپزی بروید. در دورۀ ماساژ ثبت نام کنید. این کارها افکار قدرتمندی هستند که عشق بیشتری به زندگی شما خواهند آورد.

همانند همانند را جذب می کند این تعریف قانون جذب ازدواج است:

در واقع هر کاری که انجام می‌دهید به کائنات می گوید که شما برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه‌تان منتظر کسی نیستید. یعنی همین حالا هم خوشحال هستید و خوش می‌گذرانید. اگر فکر می‌کنید منتظر کسی هستید، به قانون جذب می‌گویید که انتظار بیشتری به شما بدهد. در حین انجام تمام این کارها، عشق و احترام به خود را فراموش نکنید.
در اینصورت شخصی به شما جذب شود که مورد عشق و احترامش هستید. بر این تمرکز کنید که چقدر فوق‌العاده هستید. حتی اگر فقط بر یک چیز مثبت می‌توانید تمرکز کنید، اشکالی ندارد. بر آن تمرکز کنید و قانون جذب چیزهای مشابه آن را به شما می‌دهد.

انتظار قانون جذب ازدواج بعداز تجلی عشق شما

هنگامی که عشق خود را متجلی می‌کنید یا وارد رابطه می‌شوید، مشکل آغاز می‌شود. بر چیزی تمرکز کنید که در مورد شخص مقابلتان دوست دارید. در مورد او شکایت نکنید. وگرنه قانون جذب چیزهایی بیشتری به شما می‌دهد تا در موردشان شاکی باشید. هر روز بر چیزهایی در مورد او تمرکز کنید که دوست دارید. نقاط قوت، شوخ‌طبعی، قدرتش در تکمیل کارها؛ و همیشه به خاطر داشته باشید که عشق فقط یک احساس است.
شما تنها کسی هستید که می‌توانید احساس عشق را تولید کنید. قابلیت شما برای تولید عشق نامحدود است. زندگی خود را دوست داشته باشید. خود را دوست داشته باشید. هر چه که می‌توانید را دوست داشته باشید. بخاطر داشته باشید که هرچه عشق بیشتری بیرون بفرستید، عشق بیشتری به شما باز می‌گردد.

قانون جذب ازدواج، کیا با قانون جذب ازدواج کردند، تمرین قانون جذب برای ازدواج، دوره جذب عشق، قانون جذب ازدواج برایان تریسی، قانون جذب عشق از راه دور، قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب عشق و ازدواج، درخواست از کائنات برای ازدواج، چگونه ارتعاش ازدواج بفرستیم، قانون کائنات برای ازدواج، قانون جذب برای ازدواج سریع، کائنات و ازدواج، قانون جذب در ازدواج، کتاب جذب همسر دلخواه، کتاب قانون جذب مردان، قانون 14*21، جذب خواستگار در 21 روز، قانون جذب عشق در 21 روز، جذب همسر ایده آل

4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
20 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من 7 ساله دارم با قانون جذب فرد موردعلاقمو جذب میکنم. یک سری ویژگی هایی درذهنم درست کردم و اونقدر این ویژگیا خاص بودن ک گاهی مایوس میشدم یا میترسیدم ک اون شخص خاص پیدا نشه
اما امیدمو از دست ندادم و تو این 7 سال میتونم بگم هر روز اونو از خدا و کائنات درخواست کردم و اونو باور کردم
و اینم بگم چون شنیده بودم هردرخواستی از کائنات بکنی اونو بهت میده و براش فرقی نداره خواستم اون یه فرد معروف باشه
تا اینکه دقیقا زمانی که اصلااااا انتظارشو نداشتم
اونو پیدا کردم
یه روز داشتم بیوگرافی یه اقای بازیگری رو میخوندم ک دیدم چقد سرگذشت زندگیش شبیه شخصیت ایده ال ذهنیمه
اولش خندم گرف
ولی بعد ک مصاحبه هاشو تو برنامه های مختلف تو چن سال اخیر دیدم
دیدم شباهتشون خیلی زیاده
فقط 3 تا اختلاف جزئی داره با اون ایده ال ذهنیم
ولی از سایر جهات تماما همونه قیافه و هیکل و سرگذشت و اخلاق و رفتار و….
بخودم اومدم دیدم 2 ماه گذشته
و من سخت عاشقشم
آیا ایشون همون کسیه که من جذیش کردم؟(از نظر خودم بله!)
و اینکه خوب من الان باید چیکار کنم
7 سال جذبش کردم باورش کردم عاشقش بودم
الان پیداش کردم ولی ایشون منو نمیشناسن
خواهش میکنم کمکم کنید
بالاخره قانون جذب داره بهم جواب میده ولی من سردرگمم ک باید چیکار کنم؟
ممنون از سایت خوبتون

خوشحالم از این نظری که گذاشتید . این مطالب از یک بعد به قضیه نگاه می کنند ولی ما باید ببینیم این چیزهایی که تو ذهنمون هست تا چقدر امکان واقعیت داره و اینکه چقدر با چیزهای واقعی که مامی خواهیم تطابق داره مثلا همین معروفیت چه تاثیری روی زندگی واقعی شما درآینده می گذاره یا آیا می تونید تو فاکتورهای طرفتون تخفیف بدید . متاسفانه بیش تر دختر خانم ها تو ذهن خودشون مسائل را تحلیل می کنند که با واقعیت فاصله داره.

سلام روزتون بخیر
استاد من هیپنوتیزم جذب عشق رو انجام دادم برای اولین بار.ابتداش همراه با صدا که تکرار میکرد سرشار از حس خوب هستم میخندیدم بشدت .ولی در اواسط فایل گریه م گرفت و تا آخر هیپنوتیزم اشک از چشمام جاری بود بدون حرکتی.دلیلی داره؟ممنون ازتون

درود بر شما خانم نغمه عزیز

بسیار خوشحالیم که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید. چون عموما دوستانی که محصولات خود هیپنوتیزم تهیه می کنند دیگه پیامی نمیدن. البته این خبر خوبی هست که انشالله براشون موثر و مفید بوده است.

این حالات شما رو ما در هیپنوتیزم برون ریزی میگیم و بسیار هم خوب هست. عواملی مثل خشم های فروخورده و احساسات سرکوب شده و بسیاری مسایل گذشته میتونه عمل باشه و چون در هیپنوتیزم شما مستقیم با ضمیر ناخوداگاه ارتباط دارید این تعارضات رو میتونید شاهد باشید. نگران نباشید و انجام بدین. اطمینان داشته باشید که در دفعات بعد کمتر میشه و در نهایت چیزی که برای شما می ماند آرامش است و آرامش و رضایت از حس و حال خوب.

موفق باشید

عالی بود استاد عزیز ممنونم

سلام.زنم طلاق گرفته دوتا بچه داریم خیلی سخته دیگه داریم روانی میشیم چطور درخواست کنم که زنم برگرده

سلام پسرم ازدواج نمیکنه سی سالشه میترسه

سلام و درود امیدوارم که در زمان مناسب و با آگاهی و انتخاب درست این اتفاق براشون بیوفته

با سلام
من یک آقایی رو دوست دارم ک حدود ۸ماه باهم بودیم یک دفه رفت، الان دوست دارم از طریق قانون جذب ایشون بدون پادرمیونی من برگرده سمت من، از شما میخوام منو راهنمایی کنید

سلام و درود به شما فایل خودهیپنوتیزم جذب عشق رو پیشنهاد میکنم که از این لینک میتونید مشاهده بفرمایید: https://razemovafaghiat.com/product/self-hypnotism-marrage/

سلام وعرص ادب واحترام آیا قانوجذبی هست که مادر برای فرزندش انجام ده ؟

جذب برای ازدواج پسرم؟

سلام و درود بر شما بله در دورۀ آلفاپول از این موارد زیاد داریم حتی مادری داشتیم که برای دخترشون خواستگار دلخواهشون رو تصویرسازی کرده بودن و با انجام تمرینات دوره داماد دلخواهشون رو جذب کرده بودن که ویدئوی صحبت های ایشون رو میتونید در اینستاگرام باشگاه انگیزه راز موفقیت به آیدی: bashgah_angizeh مشاهده بفرمایید

عالی

درود بر شما

سلام .من دوست دارم با کسی ازدواج کنم که یاهاش اشنا بشم درمحیط دانشگاه و بعد ازدواج کنم چنین چیزی رو چجوری باید جذبش کنم ؟بعد من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی منفی هستم .بطوری کهچندسال داره م کنکور میدم دکتری،خیلی خوبم میحونم ولی از استرس و منفی بافیم قبولنمیشم بهم میشه کمک کنین ؟

سلام و درود بر شما میتونید از فایل های خود هیپنوتیزم استفاده کنید (https://razemovafaghiat.com/vips/)ولی من بهتون پیشنهاد میکنم یه مشاوره رایگان با پشتیبانمون داشته باشید تا راهنماییتون کنن با این شماره تماس بگیرید: 09011752854 «خانوم شیخی»

سلام، من میخواهم از قانون جذب استفاده کنم ولی نیاز به کمک دارم که چگونه شروع کنم آیا شماره واتساپ دارید برایم بفرستید میخواهم صحبت کنم با شما قدم به قدم پیش بروم

سلام و درود میتونید با یکی از شماره های پشتیبانی زیر در واتساپ در ارتباط باشید:
۰۹۰۱۱۷۵۲۸۵۴ «خانوم شیخی»
۰۹۰۲۰۰۵۲۸۵۴ «خانوم احمدی»
۰۹۳۹۱۷۵۲۸۵۴ «آقای صابری»

من اعتمادبه نفسم خیلی پایین میشه کمکم کنید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبرو به فروشگاه