قانون جذب افراد |راهکاری تضمینی هم فرکانس شدن با شخص خاص

یکی از مهمترین آرزوهای همه دختران و پسران دم بخت جذب فرد خاص است برای همین به شدت دنبال پیدا کردن راه حل هایی برای هم فرکانس شدن با شخص خاص خود هستند.اگر شکست عشقی داشته اید و به دنبال برگرداندن رابطه و عشق خودتان هستید، حتما این مقاله را بخوانید.

25

قانون جذب افراد چطور کار میکند؟ هم فرکانس شدن با شخص خاص به منظور جذب آن واقعیت دارد؟ عشق احساس عجیب و غریبی است. وقتی کسی را دوست دارید، تمام ذهنتان درگیر این موضوع است که آیا او نیز به شما همین حس را دارد یا نه؟ لذا جذب فرد خاص حتی از طریق قانون جذب هم اهمیت زیادی پیدا میکند. آیا در خود اعتماد به نفس آن را میبینید که شخصی را که انتخاب کرده اید جذب کنید؟ فراموش نکنید که اگر شما چیزی را از ته دلتان بخواهید تمام کائنات برای برآورده کردن آرزوی شما به خدمتتان در می آیند و این دقیقا راز موفقیت افراد بزرگ زیادی از جمله راندا برن، کوین ترودو و دیگر اساتید این حوزه است. پس اگر عزت نفس تلاش برای آنچه واقعا میخواهید را دارید و میخواهید به جای خجولی پیشه کردن برای خودتان و آرزوهایتان کاری بکنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


هم فرکانس شدن با شخص خاص – چگونه با قانون جذب فرد خاص و شخص موردنظرتان را جذب کنید؟

 

آیا می دانستید که شما قدرت جذب همسر موردعلاقه با ویژگی هایی که می خواهید و در طلبشان هستید را آن هم تنها به واسطه هم فرکانس شدن با شخص خاص خود را دارید؟ آیا قانون جذب فردخاص را می دانید؟ شاید هم باور ندارید که قانون جذب فرد خاص واقعا وجود داشته باشد؟ به شما خبر خوبی بدهم شما حتی می توانید عشق رفته را بازگردانید. شما با قانون جذب عشق می توانید روابط رویایی و باورنکردنی ایجاد کنید. آیا دوروبر خودتان افرادی را می شناسید که مدام درحال دعا برای جذب فرد خاص هستند! غافل از اینکه قانون جذب در روابط عشقی اصولی دارد که تا وقتی از این اصول پبروی نکنیم، نتیجه ای نخواهیم گرفت؛ اصول قانون جذب شخص معین یا برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب چندان پیچیده نیست. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مراحل قانون جذب عشق یا بهتر بگویم قانون جذب برای ازدواج عاشقانه آشنا کنیم. اگر به دنبال جذب افراد با انرژی هستید یا می خواهید قانون جذب عشق از راه دور را بدانید، این مقاله جذاب را که درباره قانون جذب عشق و ازدواج است از دست ندهید.

جذب رابطه ی کات شده با قانون جذب افراد

تست زیر نمونه ای از سری آزمون های روانشناسی سایت راز موفقیت است که مشخص میکند که آیا شما با قانون جذب فرد خاص امکان و توان اصلاح کردن رابطه ی گذشته ی خود را دارید یا خیر. برای شرکت در این آزمون آنهم به صورت کاملا رایگان، کافیست فرم زیر را پرکنید.

آماده شروع آزمون هستید ؟(Required)
مهم : حتما جهت شروع آزمون تیک مربع بالا را بزنید.

برای جذب فرد خاص با قانون جذب افراد اول باید بنویسید!

 

جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

لابد می پرسید: چگونه باید جذب همسر دلخواه را انجام دهم؟ بسیار خوب، اول باید دقیقا بدانید که چه می خواهید. برای جذب جفت روحی مناسب لازم است فهرستی از همه چیزهایی که می خواهید شریک و همسفر زندگیتان (همسرتان) داشته باشد و شما جذب کنید، تهیه کنید؛ برای آماده کردن چنین فهرست مهمی باید خوب فکر کنید و آنها را بنویسید. می توانید مواردی چون « همسر عاشق، مراقب، مشوق، صادق و وفادار » را بنویسید. می توانید هر آنچه که تصور می کنید را بنویسید. فقط شما هستید که می دانید چه می خواهید. می توانید آنقدر صریح باشید که بگویید یک شریک جذاب می خواهم، می توانید رنگ چشم، رنگ مو، قد، هیکل و غیره را در فهرست خود ثبت کنید.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

برای جذب فرد خاص خود یک لیست پرو پیمان بنویسید.

اگر در فکر کردن به این موارد مشکل دارید، تنها به چیزهایی فکر کنید که در روابط قبلی تان دوست نداشتید یا دوست ندارید در شریک زندگیتان وجود داشته باشد و آن ها را به چیزهایی که باب میلتان است تغییر دهید یعنی ویژگی های منفی را به صورت ویژگی های مثبت بنویسید. به عنوان مثال اگر اطرافیانتان افراد غمگینی هستند یا شخصی که با او بوده اید فرد غمگینی بود، شما در فهرست خود بنویسید من یک همسر شاد می خواهم. اگر فردی که با او در رابطه بودید به اندازه کافی ماجراجو نبود، بنویسید که خواهان فرد ماجراجوتری هستید. در مورد فهرست مشخصی از جیزهایی که می خواهید در وجود همسرتان باشد و جذب کنید بیندیشید، کوتاه یا بلند بودن این فهرست بستگی به خودتان دارد. لیست من دو صفحه بود. سعی کردم هیچ چیزی را از قلم نیندازم و اگر در روزهای بعد مورد جدیدی به ذهنم می رسید، آن را هم به لیستم اضافه می کردم. همیشه می توانید چیزهایی را به لیستتان اضافه یا از آن حذف کنید. این لیست مال شماست

هم فرکانس شدن با شخص خاص به دنبال کشف احساسات شماست

مورد مهم دیگری که حتما باید به لیست خود اضافه کنید این است که بنویسید شخصی که می خواهید جذب کنید چه احساسی به شما می دهد. کائنات به ارتعاشات، بیش از کلمات پاسخ می دهد. در حقیقت کائنات به احساسات و ارتعاشات شما پاسخ می دهد؛ بدین ترتیب، هنگامی که به شکل عاشقانه و با شادی به همسرتان فکر می کنید، کائنات با رساندن مقدار بیشتری از آنچه احساس می کنید به ارتعاشاتتان پاسخ می دهد. به محض اینکه شخصی که طالبش هستید را جذب کنید، با همه ی صفاتی که فهرست کرده اید و شخص مورد نظرتان آن ها را دارد غافلگیر می شوید. می دانم چون من با نتایجی که خودم بدست آوردم کاملا متحیر شدم. شخصی را ملاقات کردم که تقریبا همه ی موارد موجود در لیست مرا داشت و این شگفت انگیز بود.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

جذب مردان و زنان متاهل در قانون جذب افراد ممنوع !

 

هم فرکانس شدن با شخص خاص ، جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

به افرادی که در رابطه عاطفی هستند توصیه ای دارم. لطفا این را بدانید که شما نمی توانید و نباید از فردی که اطلاع دارید همسر (شریک عاطفی) دارد بخواهید با شما رابطه برقرار کند چون این امری متناقض عقل، اخلاق، دین، قانون، عرف و انسانیت است. این کار، آغازگر قانون دیگری از کائنات است! قانون کارما (حاصل کردار انسان). همیشه به یاد داشته باشید شما آن چیزی را دریافت می کنید که ایجاد کرده اید و آنچه که مهم است این است که شما اختیار تام دارید، بنابراین می توانید آنچه را که دوست دارید انجام دهید. اگر در رابطه ای هستید که حس می کنید مورد احترام نیستید ، قبل از خواستن شخص دیگری، خودتان را از آن شرایط خلاص کنید و بعد رابطه عاطفی جدیدتان را به بهترین شیوه ممکن و به دور از منفی بودن (بدبین بودن) آغاز کنید.

من در مشاوره ها چیزهایی میبینم که باورم نمیشه. بانوی عزیزی درخواستش و علت مشاور گرفتنش این بود که پسری را که دوست داشته و ایشان او را نخواسته و رابطه را قطع کرده و رفته با خانم دیگری نامزد کرده را به رابطه با ایشان برگردانم!!! می دانید یعنی چه؟ یعنی یک رابطه و یک عشق تازه شکل گرفته را می خواهد نابود کند و انها از هم جدا شوند و شاید طلاق بگیرند و بعد اقا برگردد و با ایشان خوب و خوش ازدواج کند. دوستان این بیماری است این ضعف عزت نفس است. این نه عشق است و نه رابطه رابطه سالمی است. یک ساعت وقت مشاوره گرفته بودند. مجبور شدیم یک ساعت دیگر تمدید کنیم و من برای همیشه این ذهنیت بیمارگونه را از ایشان دور کردم. مشکل طرحواره وابستگی است. فرد تصور می کند اگر فلانی را از دست دهد نابود می شود. تصور می کند هیچ آینده ای در انتظارش نیست. تصور میکند به هر طریقی و هر قیمتی باید فرد مورد نظر را به رابطه بکشاند. من همیشه این سوال را از دوستان میکنم. واقعا اون آدمی که به زور و ناخواسته به رابطه برگردد و یا حتی با او ازدواج کنید چقدر احتمالش هست که شما رابطه خوبی داشته باشید؟ چقدر احتمالش هست که خوشبخت شوید؟ چقدر احتمالش هست که رابطه طولانی پایدار بماند؟

دوستانم قانون کارما را خیلی جدی بگیرید. چیزی که نمیخوای برای خودت اتفاق بیافتد برای دیگران نخواه. همان اغاز هر رابطه اطینان حاصل کنید که فرد مجرد هست. دوم در هیچ رابطه دیگری نیست. سوم هدف از رابطه را مشخص و روشن بپرسید. نترسید که به شما چیزی را بگوید که دوست ندارید بشنوید. چه فرقی می کند اگر قرار است چند ماه یا سال بعد به شما ثابت کند که هدفش ازدواج نبوده. اگر همان اغاز بدانید که هدفش ازدواج نیست تکلیف خود را می دانید. حتی اگر بمانید تصمیم خودتان بوده و بهتر از این است که ندانید و با تخیلات خود ارتباط را به سمتی ببرید که واقعیت ندارد.

بسیار خوب دوستان به همان بخشی از مقاله رسیدیم که منتظرش بودید

چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب افراد  جذب کنم؟

 

قانون اول برای هم فرکانس شدن با شخص خاص : همانی بشوید که خواهانش هستید

برای اینکه همسری را جذب کنید که خواهانش هستید، شما اول باید باور کنید که ارزش چنین شریکی را دارید. اگر می خواهید همسر خوشحالی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص خوشحالی شوید. اگر می خواهید همسر قابل اعتمادی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص قابل اعتمادی شوید. اگر می خواهید همسر عاشقی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص عاشقی شوید. برای جذب همسری با ویژگی های مورد نظرتان، ابتدا خودتان باید به شخصی که می خواهید تبدیل شوید. قانون جذب همیشه افرادی را کنار هم قرار می دهد که جفت ارتعاشی هستند (از لحاظ ارتعاشی جفت هستند). این جهان مبتنی بر جذب است و شما چیزی را به دست می آورید که منتشر می کنید. به خاطر داشته باشید که همانند، همانند را جذب می کند.

قانون دوم برای هم فرکانس شدن با شخص خاص : برای جذب فرد خاص با قانون جذب افراد ، باید تصویرسازی کنید.

 

هم فرکانس شدن با فرد خاص ، جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

باید از تخیلتان استفاده کنید، تصور کنید اگر این شخص هم اکنون در زندگیتان حضور داشت چه احساسی داشتید؟ حضور او در کنار شما چه حسی دارد؟ احساسات خوب بهترین روش برای جذب همه ی آن چیزهایی است که می خواهید. من خودم را با شخصی که می خواستم، در یک جزیره تصور می کردم. تصور می کردم که دست در دست، در ساحل راه می رفتیم، در حالی که فقط به یکدیگر عشق می ورزیدیم و از یکدیگر لذت می بردیم. تصور می کردم که زندگی ما در خانه به چه شکل خواهد بود. هر روز گل گرفتن، خندیدن و لذت بردن از همراهی یکدیگر، یا خوشحال بودن هنگامی که پس از ساعات کار طولانی در روز، یکدیگر را می دیدیم. از تخیلتان بهره ببرید. بنشینید، ریلکس شوید و آن را مانند یک فیلم در ذهنتان تصویر سازی کنید، آن را به یک تصویر واضح تبدیل کنید و تا جایی که می توانید واقعیش کنید و بهتر این است که شخص خاصی در ذهنتان نباشد، اجازه دهید قانون جذب شخصی که می خواهید را به شما برساند. اما اگر شخص خاصی را مد نظر دارید قطعا ممکن است آن شخص شما را جذب کند چون من این کار را انجام داده ام اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید کسی را مجبور کنید با شما باشد. همه، خواست و طلب های خودشان را دارند و شما تنها زمانی این شخص را به تجربه ی زندگیتان جذب خواهید کرد که او هم چنین چیزی را بخواهد.

قانون سوم برای هم فرکانس شدن با شخص خاص : کارآمد بودن قانون جذب افراد برای ازدواج به باور شما بستگی دارد.

 

هم فرکانس شدن با شخص خاص ، جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

همیشه سرشار از امید باشید، امیدوار باشید که جهان در حقیقت سرشار از فردیست که شما طالبش هستید. باید باور داشته باشید که این شخص به زندگیتان قدم خواهد گذاشت. باید اکنون او را اینجا ببینید! باید چیزهایی مانند “خوشحالم که مرد یا زن رویاهایم را دارم” بگویید. خیلی عاشقش هستم. بی صبرانه منتظرم به خانه برسم تا آن شخص را ببینم. این روشی است تا خودتان را در فرآیند تفکری قرار دهید که او اکنون اینجاست و سبب می شود ارتعاشی قوی به کائنات بفرستید که شما اکنون چیزی که خواهانش هستید را دارید و کائنات مقدار بیشتری از آنچه احساس می کنید را به شما می دهد. اگر پس از چند روز از خودتان بپرسید آن شخص کجاست،  دارید به کمبود چیزی توجه می کنید و کائنات به احساسات مبنی بر کمبود شما پاسخ می دهد و مقدار بیشتری از آنچه که بدان توجه می کنید را به شما می دهد و زمان بیشتری طول می کشد تا به آنچه می خواهید برسید. باید باور کنید. باور به این واقعیت که دقیقا چیزی که طالبش هستید را دریافت می کنید.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

قانون جذب افراد در روابط عشقی یکسان عمل نمی کند اما همواره میتوانید به هم فرکانس شدن با شخص خاص امید داشته باشید

برخی از مردم قادرند یک همسر یا شریک عاطفی را سریع تر از دیگران جذب کنند، که این تنها به این معنیست که آن ها با افکار خود هماهنگ اند، بنابراین قادرند چیزی که می خواهند را اندکی سریعتر جذب کنند. عده ای هم زمان بیشتری صرف می کنند تا افکار و عقایدشان را با آنچه که می خواهند همسو سازند. این لزوما چیز بدی نیست. می دانم گاهی چیزهایی را الان الان الان می خواهیم! اما همیشه بهتر این است که با چیزی که می خواهیم همسو باشیم، در این صورت چیزی را جذب می کنیم که واقعا طالبش هستیم و همان زمانی که واقعا حضور دارد آماده اش می شویم.

تمرکز روی چیزی که می خواهید مهمترین مرحله قانون جذب افراد است

من دوستی دارم که دقیقا پس از جدایی از نامزد سابقش، به سرعت وارد یک رابطه جدید شد. از آنجا که عزت نفس پایینی داشت و دید مثبتی به روابط نداشت و به این دلیل که به خودش زمان نداد تا بر چیزی که در یک رابطه ی جدید می خواهد تمرکز کند، سرانجام شخصی را جذب کرد که احساسات و افکار منفی مشابهی داشت، که در نهایت خودش هم به این موضوع اعتراف کرد و پر واضح هم بود، که آن رابطه به کار نمی آمد. همانند، همانند را جذب می کند! به همین دلیل بهتر است اول بدانید که در یک شریک عاطفی (همسر) چه می خواهید، و سپس آن افکار خوشایند را تمرین کنید و به محض این که احساس خوبی را آغاز می کنید و شروع به باور کردن می کنید، با آنچه که در یک رابطه می خواهید همسو می شوید و شخصی که در طلبش هستید حضور می یابد.

نگران نباشید. هم فرکانس شدن با شخص خاص جواب میدهد( قانون جذب افراد )

جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

نگران این نباشید که این شخص، کجا و چگونه حضور می یابد؛ قانون جذب کائنات مراقب این جزئیات است. کائنات راهی که شما از طریق آن یکدیگر را ملاقات کنید انتخاب خواهد کرد. شما فقط باید روی آنچه که در یک شریک عاطفی می خواهید متمرکز بمانید و بدانید لیاقت هر آنچه که می خواهید را دارید.

راه های حفظ انگیزه تا زمان جذب فرد خاص

برای جذب فرد خاص با قانون جذب و حتی برگرداندن همسرتان به رابطه گرم و عاشقانه کافی است کارهای که در این مقاله و مقالات دیگر سایت راز موفقیت گفته شده را همیشه انجام دهید. اگر احساس خوبتان ضعیف شد و یا انگیزه تان کم شد حتما کارهای ساده زیر را انجام دهید تا شاهد معجزات باشید:

  • فیلم هایی عاشقانه با پایان شاد ببینید.
  • از دیدن فیلم هایی با مضمون خیانت یا هر نوع فیلمی که روابط عاطفی به شکل بدی تمام می شود دوری کنید.
  • به آهنگ های عاشقانه گوش دهید.
  • یک تابلوی آرزوها و جعبه رویاها بسازید، تصاویری از زوج های دوست داشتنی و بچه های کوچک بانمک را  برش دهید،
  • عکس های عروسی پیدا کنید؛ حلقه ای که می خواهید را بیابید.
  • عبارات تاکیدی مثبت مانند “من ارزش آن را دارم که هر آنچه در طلبش هستم را دریافت کنم” روی کاغذی بنویسید. آن را با احساس قوی تکرار کنید و در جایی قرارش دهید که هرروز بتوانید آن را ببینید.
  • به این فکر کنید همسر ایده ال شما از شما چه انتظاری دارد. چه اخلاقها و رفتاری در شما باید تغییر کند تغییرش دهید.
  • همسر ایده آل شما کجا میتوانید باشد. در چه شرایطی. شما هم همانجا باید باشید. روابط اجتماعی خود را گسترش دهید. یادتان باشد اگر ارتباطات بسیار ضعیفی دارید، ارتعاش ضعیفی هم میفرستید. احتمالات هم ضعیف میشود. روی ارتباطات خود خیلی کار کنید.

جملات تاکیدی برای جذب فرد خاص

من بی نظیر هستم

به لطف خداوند هر روز عشق و علاقه ی بیشتری را در زندگی ام شاهدم

کائنات گوش به فرمان من هستند تا عشق را به زندگی ام هدیه دهند

من در حال دریافت عشق بسیاری هستم

من دوست داشتنی هستم

من زیبا هستم

و….

قانون جذب افراد ازدواج همیشه جواب میدهد

 

جذب فرد خاص با قانون جذب، راز موفقیت

باید مطمئن باشید همیشه چیزهایی که می خواهید، خواه خوب باشد یا بد را دریافت می کنید. فقط باید افکار خوب با احساسات عالی به آن بدهید و سپس اجازه دهید وارد زندگیتان شود. کائنات سخاوتمند است، بنابراین چه به دنبال جذب همسر باشیم یا هر چیز دیگری، تا زمانی که درخواستمان واضح و شفاف باشد و نسبت به دریافت آن خوشحال و شکرگزار باشیم، کائنات از بخشودن هر چیزی که طالبش هستیم خرسند است. بخواهید، سرگرم باشید و از این تجربه لذت ببرید تا وقتی که عطا می شود. آخرین توصیه بنده به عنوان کسی که سالهایت روی موضوع ازدواج از طریق قانون جذب و کارهای ذهنی کار میکنم، طبعا معرفی کاملترین پکیج جذب عشق هست. این پکیج ترکیب قانون جذب عشق و هیپنوتیزم هست. از طریق لینک زیر توضیحات محصول را مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید در تلگرام ما مطرح کنید.

لینک های کوتاه: tinyurl.com | b2n.ir | bit.ly | cutt.ly | is.gd | v.ht | u.to | shorturl.at

قانون جذب افراد، جذب افراد با ذهن، قانون جذب عشق از راه دور، با قانون جذب به عشقم رسیدم، جذب افراد با نگاه، چگونه با قانون جذب به عشقمان برسیم، قانون جذب مرگ، قانون جذب عشق یک طرفه، تمرین قانون جذب، جذب فرد مورد علاقه، هم فرکانس شدن با شخص خاص، جذب فرد خاص با قانون جذب، قانون جذب شخص معین، جذب شخص خاص، جذب یک فرد خاص، عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر، جذب فرد خاص، جذب شخص خاص با قانون جذب، جذب افراد با انرژی، جذب فرد دلخواه، قانون جذب فرد خاص، هم فرکانس شدن با عشق، جملات تاکیدی برای فرد خاص

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
25 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر
ممنون بابت مطالب خوبی که قرار دادید
همونطور که که گفتید به هرچی که فکر کنیم و بخوایم اتفاق میفته
مثلا اگر یه جنس مذکر بخواد یه همجنس خودش رو به عنوان عشق توی زندگی جذب کنه و مدام به این موضوع فکر کنه و تصوارت واضح در این باره داشته باشه میتونه به خواسته ش برسه ؟

سلام
ببخشید میشه یک فرد مشهور مثلا یک خواننده خارجی رو با این قانون جذب کرد؟؟ ????
یعنی امکانش هست؟؟????

سلام

سوالتون طوری هست که انگار نشدنیه. پس نمیشه.

اما سوال میکنم ممکنه روزی خانم گلشیفته فراهانی با یک خواننده خارجی ازدواج کنه؟؟؟

جواب این سوال پاسخ سوال شماست

موفق باشید

سلام .خسته نباشید من واقعا به قانون جذب ایمان دارم و و خیلی متمعنم از برآورده شدن خواسته هام . فقط میخواستم بدونم . اگه همه‌ی تمریناتی قانون جذب رو مو به مو انجام بدم و اون معجون احساسشم خیلی زیاد باشه ????میشه یه فرد خاص رو جذب کرد با فاصله سنی 19 سال ????آخه خیلی دوسش دارم ⁦☹️⁩????????

سلام خیلی ممنون از وبلاگ خوبی که ساختین
ایا میتونیم اسمم واسش انتخاب کنیم یا نع

سلام

بله میشه ولی چون زمانی که در قانون جذب مخصوصا قانون جذب عشق و فرد خاص جزییات زیاد در نظر میگیرد شک و تردید میاد تو ذهن، من میگم نکنید و فرد مورد نظر رو با ایده ال هاتون فقط در نظر بگیرید و حس خودتونو همیشه خوب کنید و ارتعاش قانون جذبی بفرستید.

من سالهاست با کسی توی رابطه ای هستم که علاقه ای به من نشون نمیده و درباره ی اینده هم برای من نظری نداره و میخوام با استفاده از قانون جذب اون رو عاشق خودم کنم امکانش هست؟

سلام
من خیلی وقته از قانون جذب استفاده میکنم ولی چرا به همسر ایندم نمیرسم

سلام خانم نازنین عزیز

همه ما خواسته یا ناخواسته از قانون جذب استفاده میکنیم و آگاهانه یا نا آگاهانه، خواسته ها یا حتی ناخواسته هامون رو جذب میکنیم چون قانون جذب همیشه عمل میکنه

اینکه شما از قانون جذب نتیجه گرفتید ولی در مورد جذب همسر موفق نبودید، دلایل زیادی میتونه داشته باشه

در فرایند قانون جذب یکی از عواملی ک جذب خواسته ها رو به شدت تحت تاثیر قرار میده و به تاخیر میندازه یا حتی وارونه عمل میکنه، نگرانی هست

نگرانی باعث میشه ارتعاش ناخواسته ها رو به جهان هستی ساطع کنیم و ظاهر شدن خواسته ها به تعویق میفته

باورهای منفی مخفی در ضمیرناخودآگاه هم دلیل مهم دیگه ای هست که حتما باید ریشه یابی بشه و با باورهای درست جایگزین بشه و انقدر تکرار بشه تا ذهن باور جدید رو بعنوان باور درست بپذیره

گاهی اوقات هم نرسیدن به خواسته ها میتونه ریشه در عزت نفس افراد داشته باشه

ممکنه شما حتی خصوصیات و ویژگی های همسر ایده ال خودت رو هم نوشته باشی و بهشون فکر هم بکنی اما در ضمیرناخودآگاه، خودت رو لایق چنین همسری ندونی

توصیه میکنم اول با یه مشاور مجرب، مشاوره کن

دوره پرواز که شامل مشاوره هم هست، قطعا کمکت میکنه

محصول خودهیپنوتیزم جذب همسر ایده ال هم یک روش کاربردی برای کسب نتیجه سریعتر هست

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09121752854 یا شماره 22633880 تماس بگیرید

موفق باشید

بسیار مطلب جالبی بود و من جدیدا علاقه مند ب قانون جذب شدم. اما ی سوال دارم. ایا زن متاهل میتواند مردی دیگر غیر همسر خود را جذب کند. و دراینده بهش برسه؟؟؟

سلام دوست عزیز

من همیشه گفتم هدف انتخابی شما باید از مثلث اخلاق و عقل و قانون بگذرد.

موفق باشید

استاد ممنونم بابت مطالب بسیار کاربردی که در اختیار ما قرار میدین

یک سوال داشتم
آیا بااین قانون میتوان یک ازدواج را هم نجات داد ؟دختر جوانی وار زندگی ما شد ولی با تلاش بسیار و همچنین ناراحتیهای فراوان این رابطه که به گفته همسرم فقط رابطه شاگردی بوده ونه بیشتر ولی دختر احساس میکرد که بعداز من- که همسر چندین ساله این فرد بودم -تنها کسی بوده که همسرم بهش حس داشته به پایان رسید ولی من احساس سابق را ندارم و با کوچکترین چززی بهم میریزم و خاطرات بد ذهنم را درگیر میکنه و مدام صدایی به من میگه فردی که کاری را انجام داده پس دوباره هم انجام خواهد داد
خلاصه میتوان رابطه ای که بهم خورده را دوباره درست کرد و از قانون جذب بهره برد؟
)در ضمن عشق ما زبانزد خاص و عام بود و عشقی که همسرم به من داشت همیشه مورد تحسین دیگران بود)

درود بر شما دوست عزیز

بله حتما میتوانید از قانون جذب کمک بگیرید.

شما باید مقالات مرتبط را در سایت مطالعه کنید و حتما مشاوره بگیرید چون احتمالا در این اتفاقات اسیب دیده اید. همسرتان نیز حتما باید مشاوره بگیرد.

مقاله 7 گام تا برگرداندن همسر به زندگی را مطالعه کنید.

موفق باشید

سلام
من سال ها پیش وقتی خیلی بچه بودم عاشق یه شخصی شدم و بعد از مدت ها او هم فهمید اما هیچ وقت نفهمیدم به من علاقه ای داره یانه ولی یه حسی درونم میگفت دوسم داشته.. اخه اون شخص گذشته ی خیلی خرابی داشت منم یه دختر صاف و ساده بودم.. هیچ ارتباطی هم هیچ وقت نداشتیم..من چند سال بعد ازدواج کردم اما اون ادم رو هیچ وقت فراموش نکردم هر شب قبل از خواب با فکر اون خوابم برد الان بعد از چند سال زندگی مشترک با همسرم، به جدایی کشیده میشیم و من به جای ناراحت بودن خوشحالم که بدون عذاب وجدان میتونم به اون شخص فکر کنم..اون ادمو شاید در سال سه چهار بار ببینم بدون هیچ ارتباطی اما من هیچ وقت نتونستم فراموشش کنم..و همیشه یه حسی ته دلم میگفت اونم دلتنگم میشه و حسرت میخوره.. این میتونه قانون جذب باشه که من نتونستم بعد از این همه سال فراموشش کنم
یعنی این امکان وجود داره که اون شخص هم به من فکر کنه مدام؟
من حتی زمانی که با همسرم خوش بودم هم یهو بی مقدمه یادش میفتادم…

سلام.واقعا ممنونم بابت مطالب مفيدتون❤️
ميخواستم بدونم اينكه ميگيد روي شخص خاصي تمركز نكنيم.مثلا شايد كسي يكي از سلبريتي ها يا خواننده هارو دوست داشته باشه.پيشنهاد شما اينه كه تمركز و جذب اون شخص كار اشتباهيه؟

سلام سایت تون واقعا بی نظیر هستش ممنونم ام ازتون✨❤

سلام و درود ممنون از نگاهتون پویای عزیز

سلام خسته نباشی من شخصی رو دوس ندارم ولی الان نامزد کرده میخوام با قانون جذب برش گردونم لطفا راهنمایم کنین

سلام و درود بر شما از قانون جذب برای جذب فردی که مناسب شماست استفاده کنید

چجوری با قانون حذی کسیو درخواص کنیم

سلام و درود بر شما برای جذب فردی خاص میتونید از اطلاعات این لینک استفاده کنید: https://razemovafaghiat.com/product/self-hypnotism-marrage/

من یه سوال داشتم اینکه یه پسری چند وقت پیش به من علاقه داشته و میخواسته پیشنهاد بده و دختر دیگه ای وارد زندگیش میشه و اون دوتا الان باهمن و نمیدونه علاقه ای بینشون هست یا نه و من اینو الان فهمیدم و شدیدا به اون پسر علاقه دارم و میخوام به دستش بیارم چیکار کنم

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبرو به فروشگاه