قانون جذب پول و ثروت | راز جذب ثروت که نمیدانید

راز بزرگ جذب ثروت چیست ؟

در دوره غیر حضوری نخبگان قانون جذب و موفقیت که در تلگرام راز موفقیت در جریان است، متوجه شدیم که از بین 11000 نفر شرکت کننده تقریبا 95% مشکل مشترکی دارند. مشکل همه آنها این بود که تصور میکردند ” برای جذب ثروت و پول باید حتما سرمایه داشته باشند، باید در کشور خاصی به دنیا آمده باشند. باید فرزند فلانی بود. باید پارتی و آشنا داشت. باید همه شرایط و همه عوامل آماده باشد بعد فرد برود و زحمت بسیار زیادی بکشد و ثروتمند بشود. ما به شما ثابت می کنیم که همه چیز با یک باور منفی مخفی آغاز می شود. ما در این مقاله آموزشی به شما هم ثابت می کنیم که 33 باور محدود کننده در شما هست که ذهن شما را فلج کرده است.

16

چطور به آهن ربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم؟ آیا شما هم مانند کوین ترودو، راندا برن و دیگر بزرگان به قانون جذب پول و یا در حالت کلی به قانون جذب کائنات اعتقاد دارید؟ بنظر شما ذهن این قدرت را دارد که با تمرکز بر روی خواسته هایش آنها را جذب کند؟ در خود اعتماد به نفس تلاش برای خواسته هایتان را میبینید؟ عزت نفس شما آنقدر بالا است که خود را لایق تمام پول و ثروت جهان بدانید و یا خود را فرد بی ارزشی( طرحواره نقص و شرم ) میدانید که لیاقتش زندگی کنونی است؟ با ما در این مقاله از سری مقالات سایت راز موفقیت همراه باشید تا به شما بگوییم چطور آهن ربای جذب پول و ثروت شوید؟ و راه های جذب ثروت که نمیدانید را بیاموزید.


چگونه با قانون جذب پول ثروتمند شویم؟

قانون جذب میگوید افکار مثبت چیزهای مثبت را جذب میکنند و افکار منفی چیزهای منفی را به خود جذب میکنند، این موضوع در ابتدا ساده بنظر میرسد.موضوع مهم دیگر این است که در جهان هستی قانون زوجیت برقرار است هیچ چیزی بدون مکمل خود وجود ندارد. بدون وجود احساس رنج ما هیچ گاه شادی و لذت  را درک نمیکنیم، این طبیعت زوجیت است. ما زمانی میتوانیم پول جذب کنیم که رنج بی پولی را درک کرده باشیم و اکنون با تمام وجود خواهان پول باشیم و شادی حاصل از داشتن پول را احساس کنیم وقتی که در مورد اینکه کاری با پول انجام دهید، فکر یا احساسی داشته باشید شما در حال خلق کردن هستید.

قانون جذب چه میگوید؟چرا پول بیشتری از قانون جذب پول می خواهید؟

شما تا حدودی اطمینان دارید که پول بیشتری میخواهید چون میدانید مقدار پولی که اکنون دارید برای شما کافی نیست.کافی تا چه حد؟ این به شما بستگی دارد، این زندگی شماست و شما باید قوانین آن را وضع کنید. بسیار خوب! پول یک نیاز فیزیکی است و به شما این توانایی را میدهد که کارهای زیادی انجام دهید، پس بیاید ببینیم چگونه میشود پول بیشتری جذب کرد. چیزی که شما همیشه میپرسید این است که چگونه پول بیشتری جذب کنم؟ اما نکته مهم این است که چگونگی اهمیتی ندارد و همیشه همه چیز با چرا شروع میشود. تنها چگونهای که مهم است، این است که شما چگونه چرا را تعبیر میکنید؟ سوال جالب و شاید گیج کنندهای است؛ نه!! خب با من باشید تا این سوال را بیشتر برایتان شرح بدهم.

در قانون جذب پول چگونه چرا را تعبیر می کنید؟

تعبیر کردن «چرا» را با یک مثال توضیح میدهم؛ لطفا به نمونه زیر که یک نمونه مثبت درباره پول است توجه کنید:
احساس میکنم که جریان دائمی پول به سمت من در حال جریان است و این احساس را دوست دارم چون (دلایل مشخص و جالبی ازاینکه چگونه شما از پول برای شادی و آزادی و ارامش در زندگیتان بهره میبرید را بنویسید) پس ما برای جذب هرچیزی در زندگی خود باید دلایل محکمی داشته باشیم که در ما نسبت به خواستهمان شور و شوق و اشتیاق فراوان ایجاد کند. من پول فراوان را بسیار دوست دارم چون میتوانم با پول فراوان خود جهان هستی را از نزدیک ببینم، به کودکان کار کمک کنم، به بیماران زیادی کمک کنم و …

چرای منحصر به فرد داشته باشید

یک چرای شخصی ومعنادار پیدا کنید؛ نه آن چیزی که از نظر همه مهم است بلکه دلیلی که منحصر به خود شماست و  سخت شما را درگیر خود کرده است و در احساسات شما تاثیرگذار است و انگیزه زیادی به شما میدهد. انگیزه مثبتی را از موضع قدرت ایجاد کنید. تمام پولی که دوست دارید وجود داشته باشد، هر روز در حال چاپ شدن است. این مقدار برای رسیدن به هدف کافیست.کسانی که میلیونر یا میلیاردر هستند، ثابت کرده اند که همه چیز ممکن است(علاوه بر آن 81 درصد میلیونرها، میلیونرهای نسل اول هستند…که یعنی حتی ذره ای از ثروت خود را به ارث نبرده اند!).

چرخه شگفت انگیز قانون جذب پول

یادتان باشد هنگامی در حال کسب موفقیت هستید،  هدیه دادن و خرید خانه و فعالیت های خیرخواهانه و غذا خوردن شما شغل و ثروت بیشتری را برای دیگران ایجاد میکند. آیا چرخه را میبینید؟شما الان داخل آن هستید… در این مرحله، انرژی که شما صرف میکنید، موضوع قابل توجهی است. همانطور که با یک کلید جریان الکتریسیته درون دیوار خانه تان جریان پیدا میکند، انرژی هم منتظر شماست که به آن وصل شوید و از آن استفاده کنید و میتوانید انتخاب کنید که کدام مسیر نیازهایتان را برآورده میکند. پول نوعی انرژی است.طرز فکر نوعی انرژی است. احساسات نوعی انرژی است. احساسات و افکاری که انرژی پول را تولید میکنند، ناشی از طرز فکر شکرگزاربودن (من دریافت کردهام) و آرامش داشتن (میدانم که همیشه دریافت میکنم) و امید و الهام گرفتن از فرصتهایی است که از فعالیتهای ما در جهت رسیدن به هدف ایجاد میشود.( من انرژی و توان خود را صرف میکنم و دیگران آن را دریافت میکنند.) هر کدام از سه تریلیون (یا بیشتر) سلول شما انرژی تولید میکنند. هنگامی که این انرژی در جهت خواسته شما (مالی یا هر چیز دیگر) متمرکز  و فرستاده میشود، میزان قدرت شما در جهت درست قرار میگیرد و شما به نقاط بالاتری در این چرخه رو به بالا و درحال گسترش میرسید.

با وجود بدهکاری چگونه در موضع قدرت و جذب پول باشیم؟

قدرت شما در انتخاب شماست. شما یکی را انتخاب میکنید. نفس عمیقی بکشید ، چشمانتان را ببندید و به آرامی هوا را از ریههایتان بیرون دهید. در این لحظه، در این نفس، قدرت این است که زندگیتان را همین الان بسازید. پول بیشتری میخواهید؟ پول داشتن برای شما چه میکند؟ آیا با داشتن پول بیشتر آرامش بیشتری دارید یا نه؟ احساس شادی بیشتری دارید یا نه؟ آزادی بیشتری دارید یا نه؟ این احساسات( آرامش،شادی وآزادی)را تصورکنید، به نفس کشیدن ادامه دهید و احساس شگفت انگیز شادی و آرامش و صلح را که قوی تر میشود درک کنید. به نفس کشیدن ادامه دهید…در همه ی 30 تریلیون سلول و قویتر شوید. باید احساساتی که بعداز رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت را هم اکنون داشته باشید.

خودهیپنوتیزم کسب ثروت

برای شروع حتی یک تغییر کوچک هم کافیست.

وقتی بدون توجه به وضعیتتان روی شکرگزاری متمرکز شوید، هنگامی که روی آرامش و شادی علیرغم شرایطی که شما را احاطه کرده متمرکز شوید؛هنگامی که چشم هایتان را بر روی چیزهایی که وجود دارد ببندید وبه چیزهایی که دوست دارید اتفاق بیفتد فکر کنید، هنگامی که تفریح کردن را شروع می کنید، آزادی و خوشی و پتانسیل خالص شما، مسیر و هدایتگری برای انرژی شما میشود و شما خود را در مسیری قرار میدهید که که خواسته های شما را جذب کند.

چگونه با قانون جذب ثروت آهنربای جذب پول و ثروت شوم؟

اول به این سوالی که می پرسم خوب فکرکنید و پاسخ خود را واضح بیان کنید تا بعد بگویم چگونه می توانید پول و ثروت سرشاری داشته باشید:

آیا واقعا می خواهید به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شوید؟!

البته آهنربا که چه عرض کنم!! منظورم همان پولربا است! شاید با دیدن سوالم جا خورده باشید یا اصلا به نظرتان مطرح کردن چنین سوالی خیلی مسخره بوده باشد! چه کسی هست که نخواهد پولربا یا همان جذب کننده پول و ثروت باشد!! حرف شما تا اندازه ای درست است اما حقیقت این است که بیش از 97درصد از افراد روی زمین، دفع کننده پول و ثروت هستند نه جذب کننده!!! لابد می پرسید چرا چنین ادعایی می کنم؟

آنچه که گفته شد حاصل خیال بافی های من نیست بلکه نتایج تحقیقات و آمار جهانی از صاحبان پول و ثروت است. تنها یک درصد از مردم کره زمین، واقعا ثروتمند هستند و پول و دارایی هنگفتی دارند که در انتهای مقاله به تعدادی از آنها اشاره شده است. در ادامه این مقاله جذاب خواهید دانست که چه عواملی مانع جذب پول و ثروت می شوند و شما چگونه می توانید جزو همان یک درصد از ثروتمندان باشید.

دو دلیل اصلی مانع جذب پول و کارکرد قانون جذب ثروت چیست؟

عموما دو دلیل برای عدم جذب ثروت وجود دارد:

  • اول، خود را به اندازه خاص و مشخصی، یعنی رقم خاصی شایسته و لایق می دانیم و طبق قانون جذب، همانقدر هم جذب می کنیم.
  • دوم، ماهیت پول و ثروت را مناسبِ داشتن و جذب نمی دانیم، یعنی دوست نداریم ثروتمند باشیم. بله درست متوجه شدید، ما در اعماق ضمیر ناخودآگامان، باورهای ضد جذب پول و ثروتی را داریم که مانع از جذب ثروت توسط ما میشوند. (شما می توانید با استفاده از آزمون سنجش باورهای محدودکنندۀ ثروت، محدودیت های ضمیر ناخودآگاه خود را شناسایی کنید. کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید)

دنیای فراوانی، یک باور درست یا فریبنده در مورد جذب پول ؟

دوست من، باورهای محدود کننده از آنجا در ذهن تو شکل گرفته که تصور می کنید، منابع ثروت در جهان عدد و رقم مشخص و محدودی دارند و اگر عده ای مقداری بیشتر را بخود جذب کنند، حتماً در جایی دیگر سهم گروهی دیگر کاهش خواهد یافت. این باور مخفی ترین و مخرب ترین باور و مانع جذب ثروت و فراوانی است. دوستانم منابع مالی در این جهان به هیچ وجه محدود نیست. یک لحظه فکرش را بکنید، شاید تولید نفت و استخراج طلا کاهش یافته باشد، اما چقدر منابع جدید و جایگزین یافت شده اند؟ هیچ می دانید ما فلزات و مواد و عناصر بسیار گرانتر از طلا هم داریم. هیچوقت به این فکر کرده اید که امروزه اینترنت و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در جهان درآمدهای نجومی و بسیار بیشتر از نفت و طلا در 100 سال گذشته برای مردم امروز ایجاد کرده اند. ایا می دانید ما 20 سالِ پیش، نمی توانستیم باور کنیم که با استفاده از یک گوشی و یک برنامه ساده موبایل به نام تلگرام میتوانیم امروز در خانه خودمان نشسته و حقوق 100 کارمند را در بیاوریم.

کائنات از طرف خداوند ماموریت دارد تا اشرف مخلوقات و عزیزترین بنده او را به تمام آرزوهایش برساند و در این راه اختیار تام دارد.

بهترین و کاملترین دوره قانون جذب از نظر شرکت کنندگان

جذب ثروت

مشاهده اطلاعات دوره و ثبت نام

چگونه با قانون جذب ثروت، جذب پول کنم؟

شما در زندگی‌تان پولدار نمی شوید چون در مورد “پول و ثروت و فراوانی” بیشتر، باورهای منفی دارید و حتی ناخوادآگاه،در محاوره های روزمره خود از عبارت های ضد جذب پول و ثروت استفاده می کنید. چون افکار مخفی شما، پول را نمی‌خواهد. ممکن است حتی جملات تأکیدی جذب پول را هم یک یا چند بار در روز تکرار کنید ولی چون فقط به زبان می آورید و آنها را باور ندارید، تاثیر چندانی عایدتان نمی شود. و متاسفانه بقیه روز را با جملات تأکیدی منفی درونی در مورد پول می‌گذرانید. این اتفاق به‌صورت خودآگاه و در بیشتر موارد ناخودآگاه صورت می‌گیرد. باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه شما است، دنیای اکنون شما را می سازد، برای جذب پول بیشتر، باید باورهای ضمیرناخودآگاه خود نسبت به پول و ثروت بیشتر را آگاهانه و با تمرین و تکرار و تکرار و تکرار تغییر دهید و باورهای درست را جایگزین کنید تا بصورت ناخودآگاه جذب کننده ثروت و فراوانی شوید.

همین طور که می دانید قانون جذب می‌گوید: “در زندگی هر چیزی که بیشتر بر روی آن تمرکز کنید، بیشتر آشکار می شود.”

در دوره نخبگان قانون جذب، به جزئی ترین موضوعات مبحث جذب پول و ثروت پرداخته شده است و شما را با مخفی ترین باورهای منفی و مخربی که در اعماق ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان وجود دارد روبرو می کند و شما هر لحظه از شناخت افکار و باورهای خود شگفت زده می شوید و تازه متوجه می شوید که عمرتان را با چه باورهای محدود کننده ای که به مرور توسط محیط اطراف، اطرافیان، جامعه و رسانه ها به ذهن پاکمان خورانده شده، گذرانده اید و چگونه می توانستید تنها با تغییر باورهای خود، پول بیشتری جذب کنید. اگر در زندگی خود با مسئله بی پولی روبرو هستید، کافیست ذهنتان را از باورهای منفی در خصوص پول و ثروت بیشتر پاک کنید، همان باورهایی که با وجود تلاش زیاد امکان ورود ثروت را به شما نمی دهد.

آیا حاضرید برای رسیدن به یک زندگی سرشار از ثروت بی انتها روزی یک ساعت روی باورهایتان کار کنید؟ آیا حاضرید دیدگاهتان را به ثروت و فراوانی تغییر دهید و احساستان را در هر لحظه مثبت نگه دارید.

نتایج یک تحقیق باورنکردنی در مورد آمار 1% های کشورهای مختلف در مورد جذب پول

من در سمیناری در هندوستان بودم. در این سمینار فیلم بسیار جالبی از یک تحقیق بلند مدت دانشگاهی نشان دادند. خلاصه نتایج این مطالعات:

در این تحقیقات ثابت شده که منابع موجود در جهان بی نهایت است اما متاسفانه سهم خواهی هر فرد برخلاف ادعاهای ظاهری عدد و رقم تقریبا ثابتی است. یعنی اگر همه پول‌های موجود در دنیا را جمع کنند وآن را به‌صورت مساوی بین تمام افراد کره زمین تقسیم کنند، بعداز مدتی باز بیشتر پولها بدست تعداد معدودی از آدمها برمی گردد. این همان یک درصد جامعه هستند که اخیرا موسسه خیریه آکسفام در گزارشی اعلام کرد که میزان ثروت یک درصد از ثروتمندان جهان به زودی به بیش از دارایی کل بقیه مردم جهان خواهد رسید. این تحقیق که با استفاده از آمارهای بانک کردیت سوئیس انجام شده است که مجموع ثروت خانواده ها در سطح جهان درسال 2014 را 263 تریلیون دلار برآورد کرده است. (توجه داشته باشید که این رقم شامل درآمد نمی شود. رقم مذکور با کسر بدهی ها از میزان دارایی ها به دست آمده است.)

روشن است که میلیاردرهایی مثل بیل گیتس، وارن بافت و مارک زاکربرگ بخشی از این یک درصد را تشکیل می دهند. اما به جز اینها چه کسانی جزو این یک درصد محسوب می شوند؟ بر اساس آمارهای کردیت سوئیس، 47 میلیون نفر دیگر، در دنیا هستند که میزان دارایی آنها 798 هزار دلار یا بیشتر است. بیشترین افراد جزو یک درصد ثروتمند جهان در این کشورها زندگی می کنند:

  • 18 میلیون نفر در آمریکا.
  • 3.5 میلیون نفر در فرانسه
  • 2.9 میلیون نفر در انگلیس
  • 2.8 میلیون نفر در آلمان
  • 2 کشور نیز در آسیا هستند که بیش از یک میلیون نفر از شهروندان آنها جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند
  • ژاپن با 4 میلیون نفر
  • چین با 1.6 میلیون نفر

کشوری که نسبت به جمعیت خود بیشترین درصد ثروتمندان جزو یک درصد را در خود جای داده، سوئیس است. از هر 10 سوئیسی، یک نفر یعنی 800 هزار نفر از 8 میلیون نفر جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند.

ثروتمندترین کشور دنیاچرا پول و ثروت ناعادلانه توزیع شده است؟

ما علاوه بر باورهای شخصی و فردی باورهای جمعی و گروهی مشترک نیز داریم. مثل باورهای فرهنگی، قومیتی، ملی و مذهبی. هرکدام از ما آمیزه ای از این باورها را در خود شخصی کرده ایم و بر اساس آنها به یک معجون تبدیل شده ایم که در حقیقت از هر چیزی بخشی را پذیرفته باشیم و بعد این باورها در آمیزش با هم، باورهای جدید و آنها نیز در ترکیب با هم هزاران باور خاص و شخصی را در ما شکل داده اند. تقسیمات جغرافیایی باورهای ما، موجب تقسیم ثروت در این سیاره زیبا شده است. به آمار بالا توجه کنید، نه آب و هوا و نه شرایط محیطی و بیرونی عامل تایین کننده نیستند. افکاری وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم فقیر می مانیم!!! افکاری مخرب و منفی و ضد ثروت و فراوانی! همان افکار منفی ای که خبر از اعتماد به نفس پایین و عزت نفس تحلیل رفته ما میدهد. اما افکاری نیز وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم ثروتمند می شویم و می مانیم! همین امروز تصمیم بگیرید طرحواره های مخرب خود را کنار گذاشته و زندگی خود را از نو بیافرینید.

شاید مجددا بپرسید پس علت اصلی جذب بهتر و بیشتر در عده معدود یک درصدی چیست؟آیا قانون جذب شانسی عمل میکند؟ دلیل جذب ثروت و پول بیشتر در همه جهان و بین همه مردم با همه تفاوتهای باوری تنها میزان و کیفیت حس خوب داشتن از فراوانی و ثروت است. این باور که پول خوب است و به وفور در اطراف من وجود دارد و من لایق فروانی هستم و از داشتن بیشتر، احساس بسیار خوبی در خود حس میکنم، باعث میشود ثروت و فراوانی بیشتری را بسمت خودتان جذب کنید.

حتما بخوانید:  چرا پول جذب نمیکنم؟ | روانکاوی ثروت و فقر

آیا باورها و عبارات تاکیدی منفی درونی مخفی خود را در مورد جذب پول و ثروت یافتید؟

برخی از جملات تاکیدی منفی که در ضمیرناخودآگاه ذهن فقرساز وجود دارند!!

  • من خودم را به اندازه کافی شایسته و لایق نمیدانم! ( طرحواره نقص و شرم )
  • پول خیلی سخت بدست می آید و برای درآمد بیشتر باید بیشتر و سخت تر کار کنم!
  • هرچه فقیرتر باشی، نزد خداوند عزیزتر هستی!
  • پول آخرت مومن را خراب می کند!
  • پول علف خرس نیست!

اینها تنها بخشی از جملات تاکیدی منفی درونی ماست که غالب تفکرات ما را درباره پول و ثروت ساخته است و مانع جذب ثروت توسط ما شده اند، و جملات منفی دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را یافت و نسبت به جایگزین کردن آنها با عبارات تاکیدی مثبت اقدام کرد. علاوه بر افکار منفی و عبارات تاکیدی منفی عمومی درباره پول و ثروت هرکسی یک سری عبارات تاکیدی منفی مخفی شخصی نیز دارد. حتماً باید آنها را یافته و از خود دور کنید و درست از لحظه خروج آنها از ذهن شماست که جریان پول و ثروت وارد زندگی شما خواهد شد.

آیا از موقعیت مالیتان راضی هستید؟ اگر اینطور نیست،فکر می کنید چه چیزی مانع شما شده است؟ اگر هست، چه کارهایی را درست انجام دادید؟ پاسخ به این سوالات شما را در مسیر درستی برای رسیدن به خواسته هایتان قرار میدهد

 

لینک های کوتاه: bit.ly | cutt.ly | rb.gy

تمرینهای جذب پول، جذب پول با آب، کد جذب پول، قانون جذب پول کلان، جذب پول با تصاویر، راز جذب پول، 897 کد جذب پول، جذب ثروت، قانون جذب پول، جذب پول، قانون جذب ثروت، جذب پول با آب، آموزش قانون جذب ثروت، راز جذب ثروت، جذب پول و ثروت، پول و ثروت، چگونه ثروت را جذب کنیم، قدرت جذب پول، قوانین جذب ثروت، راز جذب پول، پول فراوان، جذب ثروت با قانون جذب، آهنربای جذب ثروت، فرکانس جذب ثروت، راز جذب ثروت فوري، کد جذب ثروت، فیلم راز جذب ثروت، راز جذب پول، تمرینهای جذب پول، کدهای جذب ثروت، هنر جذب ثروت

4.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام مطالبتون خیلی ابتدایی وعامیانه بود.اطفا مطالب کلی تر وتخصصی ترارائه بفرمایید.باتشکر

فوق العاده بودش مطلبتون
به امید درس های بهتر و موفقیت بیشتر شما
سپاسگزارم ازتون

سلام آقا محمدعزیز

ممنون از توجه شما

موفق باشید

انقدر مقالتون خوب بود که ملکه ذهنم شد ممنون باور قدرتمند و ثروتمند درستش همینه

عالی بود مرسی…من الان قدرتمند ترین ذهن را دارم

با سلام خدمت شما _ مطالب شما خیلی مفید بود و خیلی خوب در مورد موانع ذهنی در راه کسب ثروت توضیح دادید . به نظر بنده , شما یکی از بهترین اساتید ثروت و موفقیت هستید . با تشکر

سلام و عرض ادب
مقاله بسیار عالی و خوب است . الان می دانم که طرز تفکرم تنها دلیل درامد کنونی ام هستش . من به مبلغ مشخص فکر میکردم . ولی الان قدرت و باور محدود خود را نسبت به فراوانی و وفور پول تغییر دادم . . تشکر استاد بزرگوار .

بسیار عالی بود.من هیچ وقت فکر نمیکردم انقد راجب پول افکار منفی داشته باشم ،خوشبختانه با فایل هیپنوتیزم شما فهمیدم کجای کارم اشتباست.????????????ممنون استاد جولایی ،دوست داریم

سلام خدمت استاد گرامی و اعضای تیم راز موفقیت
این مقاله بسیار عالی و کاربردی بود . من بعد ار مدتها تلاش فراوان و پول زیاد به دست نیاوردن متوجه شدم که اشکال کارم از افکار غلط بوده نه میزان تلاشم .
ممنونم از مطالب مفیدتون

سلام
مقاله عالی بود
واقعا همه چی بستگی به باور و فکر ما داره که به سمت ما سرازیر می شه همانطور که در دوره نخبگان قانون جذب آموزش دادید استاد جولایی عزیز

درود بسیااار عااالی و امیدوار کننده س مطالب تون دقیقاااا همینطوره👌 انرژی که از خود ساطع میکنیم مجددا به خودمون باز میگرده…
با سپاااس فراوااان از شما

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط عظیمes

سپاس از شما

کاملا دست

کاملا درست وصحیح

سپاسگذارم از کائنات بابت ثروت

سپاس ۳
369

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبرو به فروشگاه